Free Diamond App

14.02.2015 14:05

Nedávno se mě kamarád ptal, co si myslím o službe Free Diamond App, že by se mu taky líbilo takhle si vydělávat. Ještě jsem neznal přesné informace, ale podle toho, co povídal se mi to zdálo až moc dobré na to, aby to byla pravda.  V tomto článku si uvedeme základní informace, proč Free diamond app je zase pouze další podvod s binárními opcemi.

 

  • Vše je zcela zdarma i přesto, že musíte nejdřívě vložit peníze
  • Tajemství o Free diamond app ví pouze omezená skupina lidí. Přesto se k nám dostává skrze emailový spam, nebo video na youtube :D.
  • Podle zkušeností ostatních obchodníků se jedná o podvod a systém víceméně hádá, jestli máte opci koupit nebo prodat. Takže zázračná diamantová služba je to bohužel jen pouze podle názvu.

 

Takto bych mohl pokračovat asi ještě dlouho, proč se domnívám, že se jedná o podvod, ale recenze ostatních uživatelů mluví za vše. Když jsem si zadal do google Free Diamond App scam, nebo i v češtině Free Diamond App podvod, tak se na mě vyvalilo desítky odkazů o tom, že jsem se nemýlil. Pokud i vy jako můj kamarád jste uvažovali o této službě, tak se jí raději vyhněte prosím a zkuste radši reálné obchodování binárních opcích, kde opravdu víte co můžete získat a co prohrát a nevypráví vám pouze někdo ,,pohádky", které nefungují.