OptionTime recenze

22.06.2015 00:11

Rád bych pozdravil všechny obchodníky, kteří tento web pravidelně sledují. Momentálně jsem neměl moc času přidávat žádné nové články týkající se obchodování, i přesto ale stále obchoduji, pouze jsem si ve všem tom spěchu nenašel dost času na to se o své zkušenosti s někým podělit. Tato recenze na brokera OptionTime bude obsahovat mé vlastní zkušenosti, pokud má někdo s brokerem nějaké jiné, tak mě prosím kontaktujte, nebo napište komentář, protože z mé strany vyhovuje všemu, co od kvalitního brokera požaduji. Jediné, co mě trochu trápí jsou nedostačující překlady do češtiny některých propagačních banerů na hlavní stránce, nebo jiného textu na webu. Brokerovi jsem ovšem poslal nedávno upozornění na tyto nedostatky a byl jsem ihned zpětně informován, že se na vše podívají a následně změní. Pojdme se podívat na nějaké pozadí, jak já rád rikam "background check" na OptionTime. Broker je licencován ČNB, CYSEC a jedná se o sesterského brokera společnosti TopOption, kterou jistě velmi dobře znáte. Abych řekl pravdu, tak je dost podobný TopOption, ale natom nevidím nic špatného, protože i TO je velmi kvalitní broker. Jediný zásadní rozdíl u OptionTime je, že účet si můžete založit až od 200 dolarů, ale obchody jdou zákládat také od 10 dolarů ( sice musíte povinně více vložit, ale aspon ten Moneymanagment je o něco lepší). Broker nabízí také demo účet zdarma a 100% bonus ke vkladu. Výnosy z obchodů jsou u každého podkladového aktiva totožné s TopOption, takže v průměru kolem 80%. 

 

Čeština: Ano platforma i zákaznická podpora (platforma ovšem má nějaké chyby v překladu, nejsou ovšem zásadní)

Výnosy: V průměru kolem 80%

Demo účet: Ano

Bonus: Ano až 100%

Licence: Ano ČNB, CySEC

 

Navštívit stránky OptionTime